1. KTO 2021: ook dit jaar weer een betere klantwaardering

    KTO 2021: ook dit jaar weer een betere klantwaardering

    Onlangs hebben wij een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd onder onze klanten. Het doel van het onderzoek is het verkrijgen van inzicht in meerdere facetten van de tevredenheid van de klanten van mkbasics.nl. Het is de zevende meting sinds 2014.

    Doelgroep

    38% van de respondenten zijn bedrijven met een omvang van 10 tot 50 medewerkers. 35% van de respondenten zijn bedrijven met minder dan 10 medewerkers. 27% van de respondenten zijn bedrijven met 50 of meer medewerkers (16%), waarvan 11% 100 of meer medewerkers hebben. Onder de klanten die deelgenomen hebben aan het onderzoek heeft 27% de functie van directeur. 20% is hoofd P&O en 18% is medewerker P&O, 12% is financieel manager en 3% is coördinator arbo/verzuim. 22% valt onder overige functies.

    Conclusies

    Het gemiddelde rapportcijfer voor tevredenheid is een 7,3. Iets meer dan de helft van de respondenten geeft een 8 of hoger (54%). Het gemiddelde rapportcijfer voor tevredenheid is de laatste jaren steeds licht gestegen ten opzichte van de voorgaande metingen.
    De casemanager springt met een 7,9 in positieve zin uit het onderzoek. Klanten zijn gemiddeld genomen tevreden tot zeer tevreden over de casemanager en noemen de deskundigheid als belangrijkste reden voor een positieve aanbeveling van mkbasics.nl

    De aspecten klantvriendelijkheid en de nauwkeurigheid van de facturen worden het hoogst gewaardeerd met gemiddeld een 7,6. Meer dan 60% geeft een 8 of hoger.

    We willen alle respondenten hartelijk danken voor het reageren. Door jullie input hebben we een goed beeld gekregen van onze sterke punten en aandachtspunten. We gaan met alle aandachtspunten aan de slag.

    Deel deze pagina

    Terug naar nieuwsoverzicht